Σημειώσεις του Τεχνικού Υπολογιστών

Ο Τεχνικός Υπολογιστών δεν είναι Θεός.

Και φυσικά δεν τα ξέρει όλα. Υπάρχουν εκατοντάδες εταιρείες υπολογιστών και η κάθε εταιρεία έχει εκατοντάδες μοντέλα, σταθερά και laptop. ‘Όπως καταλαβαίνετε δεν είναι δυνατόν να είναι κανείς ειδικός σε όλα. Και επειδή οι υπολογιστές είναι ένας τομέας που συνεχώς προχωρά και συνεχώς βγαίνουν νέα μοντέλα, γι αυτό “βγαίνουν” και νέες βλάβες. Μην εκπλήσσεστε λοιπόν όταν με ακούτε συχνά να λέω την φράση “αυτό πρώτη φορά το βλέπω”.


Ο Τεχνικός Υπολογιστών δεν ενδιαφέρεται να δει τα προσωπικά σας δεδομένα.

Ο Τεχνικός Υπολογιστών ενδιαφέρεται μόνο για την καλύτερη λύση του προβλήματος που έχει ο  πελάτης του. Αν παρόλα αυτά ο πελάτης έχει προσωπικά αρχεία που μπορούν να μεταφερθούν, τότε μπορεί να τα μεταφέρει σε ένα στικάκι πριν την άφιξη του τεχνικού. Εδώ να πω, ότι τυπικά ο Τεχνικός Υπολογιστών εμπίπτει στον νόμο περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών και ως εκ τούτου απαγορεύεται να αποκαλύψει προσωπικά δεδομένα που τυχόν υποπέσουν στην αντίληψη του.


Ο Τεχνικός Υπολογιστών δεν θέλει να σας “γδύσει” οικονομικά.

Και φυσικά δεν τον συμφέρει να το κάνει διότι τότε ο πελάτης του θα βρει αλλού “πορτοκαλιά που κάνει πορτοκάλια”. Ο Τεχνικός Υπολογιστών το μόνο που θέλει είναι να αμειφθεί ανάλογα με την δουλειά που θα κάνει, αν και στην πράξη αυτό δεν συμβαίνει ποτέ διότι ο τεχνικός προσφέρει πολλές φορές απομακρυσμένη (ή και τηλεφωνική) βοήθεια στον πελάτη του για την οποία δεν πληρώνεται ποτέ.


Η σχέση Πελάτη-Τεχνικού Υπολογιστών είναι μοναδική.

Και μάλιστα είναι παρόμοια με την σχέση ιατρού-ασθενή, και όπως ο γιατρός αντιμετωπίζει τον κάθε ασθενή ως μοναδική περίπτωση, το ίδιο κάνει και ο τεχνικός υπολογιστών, και μάλιστα αν χρειαστεί προσφέρει και δωρεάν τις υπηρεσίες του. Πάντως προσωπικά το έχω κάνει πολλές φορές και σίγουρα θα το ξανακάνω. Επίσης όπως ο γιατρός πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς για τις εξελίξεις πάνω στο επάγγελμα του το ίδιο πρέπει να κάνει και ο Τεχνικός Υπολογιστών, ξοδεύοντας ατελείωτες ώρες οι οποίες βέβαια δεν πληρώνονται με τίποτα.


Ο Τεχνικός Υπολογιστών χρειάζεται και την βοήθεια σας.

Ο Τεχνικός Υπολογιστών για να εντοπίσει καλύτερα την αιτία του προβλήματος του υπολογιστή σας χρειάζεται και το ιστορικό του υπολογιστή. (η σχέση γιατρού-ασθενή που λέγαμε πριν!). Γιαυτό, ο πελάτης καλό είναι να προσπαθήσει να θυμηθεί τι ενέργειες έχει κάνει στον υπολογιστή, και ειδικότερα αυτές πριν την στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα.

 

Ο Τεχνικός Υπολογιστών δεν εγκαθιστά δικά του προγράμματα.

Ο Τεχνικός Υπολογιστών εγκαθιστά μόνο προγράμματα και λειτουργικά συστήματα που ανήκουν στον πελάτη. Πολλές φορές οι πελάτες μου λένε: “Έχω Windows XP, και θέλω να μου βάλεις Windows 7″. Αυτό δεν γίνεται. Για να γίνει αναβάθμιση από Windows XP σε Windows 7 πρέπει ο πελάτης να τα έχει ήδη αγορασμένα ή να ζητήσει να τα αγοράσουμε.


Σημείωση: Φυσικά όλα τα παραπάνω ισχύουν μόνο, και μόνο αν, ο Τεχνικός Υπολογιστών είναι ευσυνείδητος, κάτι που συμβαίνει, κατά την γνώμη μου, τις περισσότερες φορές.


Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδα Webnode